Jeg har gått i dvale

I november og gjennom julen går jeg i dvale. Hvert år. Jeg har mer enn nok med mitt eget liv og har vanskeligheter med å finne ord og inspirasjon.

Jeg håper allikevel ikke dere glemmer meg, for jeg kommer alltid sterkere tilbake!

Jeg prøver å være med venner og sitte minst mulig foran pc-skjermen. Derfor leser jeg også en bok. Det gjør jeg ca. en gang i året. I november/desember.

Det er ikke det at jeg hater julen helt intenst. Den har noen gode og koselige sider også. Men det er mørkt ute hele tiden og kaldt. Jeg liker ikke kulda.

Vær gode mot hverandre i julen. Ha tålmodighet. Skrives plutselig!

2 kommentarer
    1. Jula kan føles så forskjellig fra person til person. Selv har jeg et ambivalent forhold til julen.
      Elsker sitatet på det første bildet 🙂
      Happy holidays!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg