Pårørendekveld ble foredrag

I går arrangerte Lærings- og mestringssenteret i Vestre Viken en temakveld for pårørende til personer med Bipolar Lidelse, på Bærum Sykehus.

Her skulle en psykologspesialist snakke om Bipolar Lidelse og om det å være pårørende til en psykisk syk person.


// leloveimage.blogspot.no

Møtet skulle starte 17.30. Min oppgave skulle være å lytte og lære. Så jeg satt pent og ventet sammen med de andre. Ca. klokken 18.15 hadde foredragsholderen enda ikke kommet. Jeg spurte om det var noe jeg kunne bidra med.

Min sjef spurte forsamlingen om de kunne tenke seg å høre litt fra en som selv har Bipolar Lidese. Noen nikket og jeg spratt opp!

 

 

Det var både moro og utfordrende å holde foredrag på sparket. Jeg snakket litt først, og så tok vi imot spørsmål fra salen.

Spørsmålene er alltid det mest spennende, synes jeg. Jeg har fortalt historien min tusen ganger, men det dukker stadig opp nye spørsmål.

 

Jeg fikk gode tilbakemeldinger etterpå, og jeg håper at hvertfall noen ikke følte det var helt bortkastet å komme, selvom foredragsholderen ikke dukket opp.

Og jeg storkoste meg, som jeg alltid gjør på scenen!

 

Så fikk jeg fine påskeblomster som takk og da jeg kom hjem stod det et stort påskeegg på bordet. Jeg synes de kler hverandre!

Til dere som var der, som titter innom bloggen min; hva synes dere?

Ha en fin kveld alle sammen!

7 kommentarer
    1. Jeg er så glad for at du delte dine erfaringer.og selv etter at foredraget var ferdig tok du deg tid til å svare på flere spørsmål

    2. Tusen takk for at du kommenterer. Det er alltid like stas ❤
      Jeg syns du var kjempeflink, sporty gjort. Vi fikk stor utbytte av kvelden selvom det ble annerledes, takket være deg. Tusen takk. 😃🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg