Ferie og VG+

Natt til søndag kom jeg hjem fra England etter å ha besøkt en venninne. Det var en kjempefin tur med fine opplevelser og koselige stunder.

 

Liker dobbeltbetydningen til Norwegian!

 

Stor jente som reiser helt alene for første gang!

 

Vi var en tur i bursdag:

 

Og på litt sightseeing (i denne katedralen ble rumpeldunkkampene spilt inn i Harry Potter. Godt jeg har sett første film!)

 

Dette ble yndlingskafeen min! Be Tempted hadde verdens beste scones! Veldig søt kafé.

Litt sliten i den opererte foten på vei hjem, men det var verdt det!

I går ble Vgartikkelen lagt ut på nett. Du kan lese den på VG+ ved å trykke på bildet eller bruke linken under bildet.

http://pluss.vg.no/2014/06/10/1649/1649_22990624

 

Jeg må igjen få takke dere for alle positive tilbakemeldinger jeg får både på mail, facebook og her på bloggen! Det er utrolig koselig og veldig motiverende. Så TUSEN TAKK!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg