Psykose

Jeg har aldri skrevet om dette temaet før. Rett og slett fordi jeg ikke kan så mye om det og jeg har aldri opplevd det selv (bank i bordet).

Jeg kommer heller ikke til å skrive noe spesielt om det nå, men jeg vil gjerne anbefale dere en 30 minutter lang dokumentar om to mennesker som har opplevd langtidspsykoser.


// weheartit.com/entry/123052026/explore?context_user=filipovic_nina_5

To tøffe mennesker som tør å stå frem, og vise verden at det går an å leve fine liv, uansett utfordringer.

Dette er to eksempler på hva psykose KAN arte seg. Psykoser forekommer også periodevis, eller en gang eller to i løpet av livet.

 

(Jeg fikk ikke til å legge inn videoen her på siden, men ved å trykke på bildet under så kommer du direkte til videoen. Hvis ikke kan du trykke på linken under bildet.)


// weheartit.com/entry/123051688/explore?context_user=PITBULLADA

http://vimeo.com/user4882639/review/81811287/8ee2b1182a

 

Hva synes du? Er de ikke tøffe??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg