Intervjuobjekt på NRK igår

Igår kom saken på NRK Dagsrevyen, som jeg har skrevet om i noen dager nå, hvor jeg var med som intervjuobjekt. I tillegg kom det en artikkel ut på NRK.no like etter Dagsrevyen.

TV-innslaget kan du se ved å TRYKKE HER (Det er hovedsaken, altså den aller første i Dagsrevyen)

Eller bruke linken: http://tv.nrk.no/serie/dagsrevyen/NNFA19071414/14-07-2014

 

Artikkelen kan du lese ved å TRYKKE HER

Eller bruke linken: http://www.nrk.no/norge/rekordmange-unge-gar-pa-lykkepiller-1.11831344

1 kommentar
    1. Fint innslag! Veldig enig i det du sier angående at man også må gå inn i de vonde følelsene. Ikke kun medisinering alene. Bra at du også sier tydelig at dette er din egen erfaring. Det forsøker også jeg å være tydelig på når jeg snakker om mine erfaringer. Angående pillebruken blant menn skulle jeg nesten ønske at den var høyere om det også betød at flere menn turte å søke hjelp:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg