Jeg er glad i så mye!

Gratulerer masse med dagen, kjære lesere! Dette er kanskje ikke det mest spennende innlegget på bloggen, men det er et viktig innlegg for meg. Jeg er glad i bunad, jeg er glad i barna, jeg er glad i stemningen, jeg er glad for at vi har noe felles å feire i hele Norge og jeg er veldig glad for at jeg bor i dette fine landet!

Dagen startet med en liten (egentlig ganske stor) frokost før vi gikk ut og så på barnetoget i vakre bygda vår. Nå skal det grilles! Hvordan feirer dere 17. mai?

 

 

 

Pynta seg med sløyfe!

GRATULERER TUSEN GANGER MED DAGEN ALLE SAMMEN!!

4 kommentarer
    1. Så fine bilder av deg nina emilie fra denne store dagen. håper du har en fin og herlig dag med familie og venner, og ikke minst spist masse god mat og drikke
      – friskematgleder –

    2. Jeg har feiret med masse besøk hele dagen av venner og familie der jeg har invitert de på masse god mat og kjærlighet! Etter det tok jeg meg friheten av å ta en øl med en venninne ute imens vi så på russetoget etterfulgt av masse folk oppe hos oss som drakk litt vin og minglet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg