Hallusinasjoner

Idag hallusinerer jeg noe helt jæ*****! Nei, jeg ser ikke store grønne monstre eller at du har blitt en ku. Ser bolbler på venstre side av øyet hele tiden. Hver gang jeg går forbi en lampe, eller et hjørne spesielt, men også når jeg sitter stille. Det er ikke sånn at jeg da skvetter til, men det er skikkelig ubehagelig! Har skjedd flere ganger idag allerede.

Dette er kanskje ikke de værste hallusinasjonene å ha, som sagt, og det er ikke de verste jeg har hatt heller, men det er ganske ekkelt allikevel! Bah.

Med søvnen gikk det rett vest, inntil igår. Da jeg la meg kl. 21.00, sovnet kanskje 22.30. Det var ganske digg! Fikk sovet ut skikkelig. Tok en sovepille da, men det får bare være. Sovna liksom 03.30 eller noe på søndag og  forige uke var det ikke noe særlig bedre da heller, såååå jeg trengte det. (Om jeg ikke sover nok, går det til h.. med resten av meg)

Hodet henger litt etter idag, pga sovedopet, det er egentlig ganske ekkelt. Jeg anbefaler ingen å ta sovemedisiner med mindre de må. Jeg anser det som en altfor lett løsning på søvnproblemene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg