Slutte på antidepressiva

4 dager til avreise, spiser alt for mye godteri om dagen, prøvde å slutte på antidepressiva, men det gikk jo rett i hagen. Klarte meg 2 dager før abstinensene slo til for fult og det var ikke så kult enkli, så jeg måtte begynne igjen, selvom de ikke virker veldig bra.. De bare demper matlysten og humøret, så det er vel SKIKKELIG verdt å gå på dem altså……. æsj, skulle ønske at ikke kroppen kunne bli vant til noe! Da hadde verden blitt et bedre sted tror jeg. Hvertfall for meg.


Kameraet mitt virker igjen! Det var visst bare en liten oppdatering som skulle til. Det har jo bare ligget her og vært ødelagt i et halvt år…

-Fred ut

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg