Spørsmål og svar

Jeg har fått mange spørsmål i det siste både på mail og på bloggen, så jeg tenkte å svare på et par spørsmål per dag de kommende dagene. Hvis du har noen spørsmål om meg, bloggen eller psykiatrien så må du gjerne sende meg en mail eller kommentere på dette innlegget, så skal jeg svare så godt jeg kan! P.S. Vær grei med meg, da!

 

Ellers ligger jeg godt an i “årets blogg” konkurransen til Budstikka! Det er superstas, men vi får se da. Det er fortsatt en uke igjen av avstemningen og alt kan skje enda. Du kan stemme på meg HER!

Eller ved å trykke på bildet under.

Gled dere til i morgen, folkens!! Natta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg