En heldig jente

Nå sitter jeg hos frisøren og skal få farge, striper og klipp gratis. Jeg er så heldig om dagen og livet smiler.

Etter den dagen jeg bestemte meg for å bli mer positiv, som jeg skrev om for en liten stund siden, har ting blitt så mye mer positivt for meg. Livet smiler tilbake! Jeg ser verden på en lysere måte og tar til meg alt det positive. Det er superdeilig og jeg håper det vedvarer.

Det hender at de negative tingene dukker opp, da forkuserer jeg på alt som er positivt og løsninger isteden for selve problemet. Jeg tar en pause, puster dypt og tenker på at det kommer til å gå bra denne gangen også. Dette er sunt for meg.

Jeg har en bok som jeg skriver i hver dag. Skriver ned alt som har vært positivt med dagen i stikkordsform. Det er fint.

Ønsker alle en fin ettermiddag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg