Verdensdagen for Psykisk Helse 2013

Hei flotte mennsker! 🙂

Nå skjer det ting!

Idag er Verdensdagen for Psykisk Helse. En dag jeg synes er veldig viktig på mange måter. Det er i utgangspunktet en viktig dag med mange ulike aktiviteter rundt i hele landet, for å få mer åpenhet rundt psykisk helse.

I tillegg er dagen viktig fordi jeg har holdt og skal holde foredrag, baker kake, kan kalle meg en ekte lokalkjendis og min beste venninne har bursdag idag! – Så mange viktige ting skjer akkurat på denne dagen!

 

Dagen min starta gange brått idag. Jeg skulle holde foredrag på Solvang Ungdomsskole i Asker og jeg hadde fått 1,5 time til rådighet. Det ble bare 40 minutter, men det er bedre enn ingenting.

Jeg HATER å forsove meg!!! Men, hey! Vi er bare mennesker, er vi ikke? Nei, dårlig unnskyldning. Har fortsatt dårlig samvittighet…

Så til elever og ansatte på Solvang: Jeg lover å kjøpe meg vekkeklokke som uler umennesklig høyt!!

Var så heldig at jeg fikk blomster allikevel. Det er ikke dårlig med en så kjipt start!!

 

Jeg har lenge planlagt mitt eget arrangement til Verdensdagen.

Min markering er et foredrag som er åpent for alle og jeg håper du vil være med å markere denne viktige dagen sammen med meg! (Hvis det ikke blir for langt å reise, selvfølgelig)

Jeg kommer til å snakke om mitt liv som psykisk syk og dele erfaringer. I tillegg vil jeg ta imot spørsmål fra salen.

Du finner mer informasjon på Facebookeventet: TRYKK HER for å komme til arrangementet og se veibeskrivelse.

 

Nå baker jeg kake og boller som selges før foredraget og i pausen… Det er like spennende hver eneste gang jeg baker noe som helst. “Blir det spiselig denne gangen, tro?”

(Jeg kommer også til å selge boken min idag. 200 kr.)

 

I tillegg er dette dagen hvor jeg pryder forsiden til Budstikka (igjen) og har fått nesten en dobbeltside til min historie.

Jeg venter også veldig spent på Askeravisen hvor jeg også er avbildet og intervjuet.

To aviser på EN dag! Da kan jeg vel kalle meg en ekte lokalkjendis?

 

Så gjenstår siste markering for dagen og det er min kjære Thea som fyller år. Gratulerer masse med dagen, skjønneste og flotteste Thea! Håper du feirer med masse gode venner og litt kjærlighet og kake 🙂


(Det er ikke første gang jeg spiser kakedeigrester idag, så det kan vi ikke markere)

 

God Verdensdag!

Følg meg på Facebook, da vel: www.facebook.com/tankekjor

Følg meg på Instagram, da vel: @tankekjor

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg