Jeg blir med, jeg

Da blir det USA på meg da!! 😀

Har jo vært masse stress med visum og sånt pga medisinene mine, men nå ser det ut til at det ordner seg!! Etter medisinvurdering idag er det bestemt at jeg skal trappe ned på drittmedisinen til februar så jeg slipper å stresse med ambasaden og alt det styret der! SYKT CHILL!!!!

Så skal jeg starte opp på Litium, et annet stemningsstabiliserende middel. Det er veldig mye brukt og har lite bivirkninger. Hååååper det blir bra! Orker ikke mere medisinstyr nå! Kunne hvertfall reise trygt til USA med det.

Du kan lese om hvorfor jeg vil av de nåværende stemningsstabiliserende medisinene HER.

-Fred ut!

4 kommentarer
    1. YAY!
      Hadde vært så nedtur å gå glipp av det! takk for fantastisk brev forresten, og jeg gleder meg til å se deg!
      Glad på dine vegne, kjære <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg