Mine mål videre

God morgen, fine!

Nå gleder jeg meg fryktelig til å gå i sommerklær og ikke uniform!

 

Jeg vil gjerne legge til et par tiing til gårsdagens innlegg om psykiatri, som du finner HER. Jeg fikk nemmelig en kommentar fra en annen som hadde vært innlagt som fortalte at hun måtte gjøre mye selv. Det må du på Blakstad også. Du må vaske klærne dine og skifte på sengen selv, men du kan få hjelp til begge deler. Når jeg er innlagt sender jeg alltid klærne mine hjem til pappa og skal jeg være innlagt over lengre tidtar jeg med eget sengetøy (det er lov noen ganger. Det du får er litt stivt).

I tillegg vil jeg si at du blir behandlet som et likeverdig menneske. Alle ansatte er fult klar over at hvem som helst kan havne i krise og trenge hjelp. Du er ikke noe mindre enn dem av den grunn!

//blingme

 

Hva er dine mål for fremtiden?

Mitt første og viktigste mål videre er å jobbe med å tenke positivt, noe jeg merker at jeg har godt utbytte av. Det er noe jeg jobber med daglig og som jeg ser på som en teknikk for å bli mer stabil. Å bli mer stabil er mitt andre mål. Jeg ønsker å få en stabil hverdag, klare å finne en balanse med faste rutiner. I tillegg ønsker jeg å få meg en utdanning og en jobb jeg kan trives i etterhvert. Gifte meg og få barn om noen år er ønskelig, når jeg er klar for den slags. Foreløpig har jeg nok med meg selv.

Ha en fiiiin dag i solsteika! Love

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg