Foredrag

Har du holdt foredrag eller har du planer om å holde foredrag?

Jeg har noe erfaring med foredrag, men til høsten blir det mer av det og jeg gleder meg. Jeg skal holde5-6 foredrag i løpet av høsten på noen skoler i Asker og Bærum. Som dere sikkert har skjønt ønsker jeg å opplyse ungdom om psykiatri på en ordentlig måte. Derfor er jeg kjempe glad for at jeg får lov å komme på besøk til disse skolene og snakke med ungdommene der.

Mitt aller første “foredrag” var på folkehøgskolen, da jeg fortalte alle elevene og lærerene om min bipolare lidelse og snakket en del rundt det. Etter det holdt jeg foredrag under forestillingen “To Ansikter” som du kan lese om HER. Da holdt jeg foredrag for deltakerene mine, og sa litt kort om meg selv til publikum før hver forestilling.

 

Utenom det så kan jeg ikke helt skryte på meg at jeg har holdt flere foredrag, men det blir på en måte det når jeg forteller folk om diagnosen min og de svarer med et uttrykk formet som et spørsmålstegn. Så jeg må innrømme at jeg har blitt ganske dreven på å snakke fritt om psykiatrien på godt og vondt.

 

Om du kjenner noen som vil ha meg på besøk for å snakke om ett eller annet innenfor psykiatrien er det bare å kontakte meg på mail [email protected]. Skoler, firmaer, hvem som helst. Jeg stiller gjerne opp!

 

Vi snakkes 🙂

 

3 kommentarer
    1. Du er kjempetøff som både tør og skrive, men også holde foredrag om dette for folk som ikke er kjent med Bipolar Lidelse 🙂
      Det står det utrolig stor respekt av vil jeg si 🙂
      En veldig fin blogg med mange fine bilder og innlegg 🙂
      Du er god til å blogge
      Ta en titt, og legge igjen en kommentar :-)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg