Timing og lys fremtid

Det har vært noen tøffe måneder i 2014. Jeg har vært gjennom utrolig mye. Hele tiden har det vært for mye på en gang.

(Noe av det kan du lese ved å TRYKKE HER.) 


// blingme.tumblr.com

Det som plutselig slo meg igår kveld, var at jeg fikk telefon om at vi fikk kjøpe valp dagen etter siste operasjon. 


// tinybuddha.com/blog/overcoming-the-fear-of-loss-5-steps-to-get-unstuck/

De sier at det er lys i enden av tunellen. Det har jeg ikke trodd så mye på. Helt frem til nå.

Jeg kjenner at smertene jeg har i  kroppen etter operasjonene lindres litt ved at jeg nå kan fokusere på  noe helt annet. Noe positivt!


Det er ikke det at alt har blitt bra over natta, men nå har jeg noe positivt å se frem til.

Jeg er også ferdig med alt av operasjoner og legebesøk og spesiallegebesøk (hvertfall frem til september) som gjør at jeg kan senke skuldrene og glede meg til sommeren.

Endelig er det over for denne perioden. BANK I BORDET!!!

Ha en fortsatt fin dag og uke 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg